Vragen over de website die we regelmatig binnen krijgen
- Hoe moet ik inloggen op de website?
Inloggen op de website kan door middel van het klikken op inloggen in de paarse balk bovenin. Hierna kan je bij de alle onderdelen voor leden als medische informatie, de voedingsrubriek, informatie over mindset, de vraagbaak, vlogs en blogs, recepten en natuurlijk het maandblad.
- Ik ben mijn inloggegevens kwijt waar kan ik deze terug vinden?
Via Mijn Account kan je klikken op wachtwoord vergeten. Hier kun je met jouw email adres een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.
- Ik heb de vorige maandbladen niet ontvangen waar kan ik deze terugvinden?
Als je in bent gelogd en je bent lid kun je op de pagina Maandblad alle maandbladen, vanaf onze start, teruglezen.
- Als ik lid ben geworden zie ik dat mijn bestelling in behandeling blijft staan hoe komt dit?
Dit is meestal een technisch mankement, maar vrijwel altijd kun je wel direct na betaling bij de onderdelen voor leden. Nadat je ingelogd bent (via ‘inloggen’ op de bovenste paarse balk) kun je bij alle onderdelen voor leden via de ledenpagina. Zodra je daar bij kunt is je betaling bij ons binnen gekomen en is jouw abonnement actief.
- Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Bij Mijn Account kun je alle gegevens als (email)adressen, abonnementen, namen en wachtwoorden veranderen.
- Waar kan ik zien wanneer mijn lidmaatschap stopt?
Een maand voordat je lidmaatschap verloopt krijg je van ons een herinnerings-mail. Je kunt ook via Mijn account je gegevens inzien.
- Wat moet ik doen om mijn lidmaatschap stop te zetten?
Je krijgt een maand voordat je lidmaatschap stopt een email van ons. Doe je hier niets mee dan loopt je lidmaatschap door. Wil je deze annuleren, kun je dat zelf doen bij Mijn Account > Abonnementen. Hier druk je vervolgens op Annuleren.
Uiteraard kun je ons ook een email sturen als je je abonnement stop wilt zetten. Doe dit uiterlijk een maand voor het aflopen van het abonnement. - Kan ik een proefabonnement bestellen op het magazine?
Op dit moment kan een proefabonnement nemen nog niet, maar een proefnummer downloaden kan zeker. Deze vindt je hier.
- Waar kan ik vragen stellen over mijn maagverkleining?
Als je lid bent kun je via deze pagina vragen stellen waar je antwoord op wilt hebben of die je behandeld wilt zien in ons magazine.
- Kan ik het maandblad ook thuis ontvangen?
Nee, ons magazine is een online maandblad. Je kunt het wel downloaden en uitprinten voor jezelf.
- Ik heb het kookboek besteld binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Normaal gesproken kun je deze binnen 3 werkdagen thuis ontvangen.
- Ik heb een jaar lidmaatschap van Vitalys gekregen, hoe kan ik nadien lid blijven?
Je krijgt een maand voor je lidmaatschap verloopt een e-mail van ons. Hierin vindt je de informatie om lid te blijven.
- Ik wil graag mijn ervaring delen voor in het maandblad waar ik contact opnemen?
Je kunt via deze pagina vragen stellen waar je antwoord op wilt hebben of die je behandeld wilt zien in ons magazine.
- Kan ik een lidmaatschap cadeau geven aan iemand anders?
Jazeker kan dit! Vul dan bij het afrekenen van het lidmaatschap de gegevens van de ontvanger in.
- Het magazine is op mijn mobiele telefoon moeilijk te lezen
Als je het magazine opent op je mobiele telefoon kan het, bij kleinere schermen, lastiger zijn om te lezen. Het beste kun je het magazine dan lezen als pdf. Dit doe je door het magazine te openen en vervolgens op het download knopje
onder het magazine te klikken. Het magazine opent dan als pdf bestand en dan kun je de bladzijdes per stuk lezen.